BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Spændende mulighed: Vagtplanlægger og koordinator hos Sevel Alderdomshjem
Er du en engageret sundhedsfaglig medarbejder, der drømmer om at kombinere klinisk arbejde med planlægning og koordination? Hos Sevel Alderdomshjem tilbyder vi en unik stilling, hvor du får mulighed for at skabe de bedste rammer for vores beboeres hverdag samtidig med, at du styrker din faglige og organisatoriske profil.
Din rolle
Vi søger en struktureret og selvstændig vagtplanlægger og koordinator – som kan sikre en smidig fordeling af ressourcer og kompetencer. En sundhedsfaglig medarbejder, som er klar til at træde ind i en alsidig stilling, hvor du både arbejder med klinisk praksis og tager ansvar for vagtplanlægning og koordination. Cirka 15 timer om ugen vil være dedikeret til planlægnings- og koordinator opgaver, mens resten af tiden bruges i det daglige pleje- og omsorgsarbejde, med vagt hver 4. weekend samt enkelte helligdage.
Stillingen er på 30-37 timer ugentligt, med opstart den 1. november 2024 eller snarest derefter.
Hvem er vi?
Sevel Alderdomshjem er et hyggeligt og indbydende plejecenter, beliggende i naturskønne omgivelser. Vi lægger stor vægt på at skabe et hjem, hvor beboere, pårørende, frivillige og personale trives. Vores mål er at skabe en hverdag fyldt med glæde, udvikling og livskvalitet for vores 16 beboere i plejeboligerne og 4 midlertidige pladser. Vi leverer også serviceydelser til de 9 ældreboliger, der er tilknyttet Alderdomshjemmet.
En særlig styrke ved Sevel Alderdomshjem er vores meget velfungerende og engagerede vennekreds, der aktivt bidrager til dagligdagen og særlige højtider, hvilket skaber en varm og inkluderende atmosfære. Derudover har vi en positiv og aktiv bestyrelse, som er en vigtig samarbejdspartner i udviklingen af vores plejecenter.
Vi prioriterer desuden også et studiemiljø, hvor elever og studerende føler sig velkomne, og hvor der er plads til læring.
Om dig
Vi leder efter en person, som
- har en sundhedsfaglig baggrund og kan håndtere en omskiftelig hverdag med overblik og struktur
- har erfaring med vagtplanlægning, eventuelt med EG Optima, eller er klar til at lære det
- er en stærk kommunikator med gode samarbejdsevner og evnen til at skabe en positiv og inkluderende atmosfære
- bidrager til et godt arbejdsmiljø og trives med både selvstændigt arbejde og tværfagligt samarbejde
- er synlig og tilgængelig for både beboere, pårørende og kolleger, og deltager aktivt i kerneopgaverne omkring vores beboere
Vi tilbyder
Hos Sevel Alderdomshjem får du mulighed for at arbejde på en mindre, men dynamisk arbejdsplads, hvor der er fokus på beboernes trivsel og ressourcer.
Vi tilbyder
- en grundig introduktion og oplæring, så du føler dig godt klædt på til dine opgaver.En arbejdsplads med stærk faglig stolthed og gode muligheder for din personlige og faglige udvikling
- en hverdag fyldt med humor, tryghed og kreativitet, hvor vi værdsætter både samarbejde og arbejdsglæde
- fleksibilitet og en arbejdsplads, hvor trivsel er i højsædet
Vil du vide mere?
Hvis du kan se dig selv hos os, er du meget velkommen til at kontakte plejeboligleder Jane Damgaard på telefon 51 51 79 34 eller mail jane.damgaard@holstebro.dk for yderligere information. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om ny løn.
Frist
Du søger stillingen og sender din motiverende ansøgning via linket ”søg stillingen”. Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 11. september 2024 kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 38
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Plejecenter Sevel, Hjerl Hedevej, 7830 Vinderup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6100198