Social og sundhedsassistent til aftenvagt på Sevel Alderdomshjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sevel Alderdomshjem mangler dig!

Vi søger en Social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Sevel Alderdomshjem– kunne det være dig?
Sevel Alderdomshjem er et dejligt plejecenter, som ligger i et meget naturskønt og smukt område, centralt placeret i den ældste del af Sevel by.

Fast stilling på gennemsnit 30 timer pr. uge, i aftenvagt med tiltrædelse 01. september 2023 eller snarest herefter. Fri hver 2. weekend

Vi er en arbejdsplads som sætter arbejdsglæde og trivsel højt. Åbenhed og humor er en selvfølgelig del af vores hverdag.

Din profil

  • Du besidder de kompetencer der følger med din uddannelse.
  • Åben for at udvide dine kompetencer.
  • Du kan arbejde selvstændigt, engageret og gerne kreativt i din måde at løse opgaverne på.
  • Du har gode samarbejdsevner og bidrager til læringskultur, samt et positivt arbejdsmiljø.
  • Du har overblik og kan arbejde løsningsorienteret.
  • Du er et forbillede for god kommunikation både mundtligt og skriftligt.
  • Er serviceminded, tålmodig og har et godt humør.
  • Du har fokus på høj faglighed og kan arbejde målrettet.
  • Er positiv, udadvendt og stabil

Vi tilbyder dig
  • skønne beboere, der vil give dig mulighed for både faglig såvel som personlig udvikling
  • en flok kolleger der brænder for deres fag og vil hinanden med forskellig uddannelsesbaggrund og vægter det gode tværfaglige samarbejde til gavn for beboerne
  • kompetenceudvikling, faglig sparring og undervisning bl.a. i tæt samarbejde med plejehjemmets sygeplejerske og andre samarbejdspartner
  • et hus hvor vi tager udgangspunkt i den personcentrede omsorg
  • et hus hvor vi vil det gode arbejdsmiljø
  • en god introduktion og oplæringsforløb tilpasset dine forudsætninger

Vi ønsker os en kollega, der
  • vil det gode arbejdsmiljø, hvor vi taler til hinanden og ikke om hinanden
  • møder borgeren med anerkendelse, nærhed og empati, og respekterer at borgeren har sin selvbestemmelse og selvstændighed hele livet
  • anerkender, at kvalitet ikke kun er det faglige indhold i plejen, men også den måde hjælpen gives på
  • er god til at sætte egne kompetencer i spil og på den baggrund have fokus på høj faglig kvalitet
  • har et stabilt fremmøde, da vi har brug for dig og din indsats
Sevel Alderdomshjem er et plejecenter med 16 plejeboliger og 4 midlertidige pladser. Vi leverer servicelovsydelser til 9 ældreboliger, der ligger ved Alderdomshjemmet.

Vi er ca. 25 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper; Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter/sundhedshjælper, ernæringsassistent samt husassistent. Sammen skaber vi rammen for ”det gode hverdagsliv” og frihed til at leve livet” med udgangspunkt i den enkeltes ønsker, krav og behov og hvor værdierne glæde, udsyn og udvikling kan ses i vores fælles hverdag og opgaveløsning.

Vi håber, at dette har givet dig lyst til at være en del af vores arbejdsplads, og vi ser frem til at modtage din elektroniske ansøgning via linket.

Ønsker du yderligere information er du velkommen til at kontakte plejeboligleder Jane Damgaard på mobil 51 51 79 34 eller mail jane.damgaard@holstebro.dk

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om ny løn.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 15. august 2023 kl. 8.00

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansættelsessamtaler afholdes løbende i takt med indkomne ansøgninger, så det er først til mølle :-)

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Hjerlhedevej 1, 7830 Vinderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=83075

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861104

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet