Økonomielev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Økonomielev til vækstvirksomhed

 

Priess A/S er i kraftig vækst og styrker organisationen yderligere for at kunne supportere den grønne omstilling. Hos Priess bliver du en del af et fagligt, stærkt team med en ambition om at blive europamestre. Har du en personlig ambition om at gøre en forskel, tør du sigte højt, og er du klar til at bidrage til den fælles indsats, så kan du blive den næste på holdet.

 

Hvis du kan se dig selv i ovenstående tekst og du syntes, det kunne være fedt at tage din uddannelse i et miljø, hvor der hele tiden er udvikling og nye ting at forholde sig til, så kunne det være dig, vi søger.

 

Vi tilbyder

En arbejdsdag med høj fleksibilitet, og gode erfarne kollegaer som er med til at sikre en god oplæring og uddannelse. Du vil hurtigt få ansvaret for egne, daglige opgaver. Teamet består udover økonomichefen i dag af en controller, bogholder og en 2. års økonomielev. Du vil referere direkte til økonomichefen.

Du vil komme til at arbejde med følgende opgaver.

  • Daglig bogføring
    • Finansbilag
    • Debitorindbetalinger
    • Kreditorbetalinger
    • Afstemning af bank
  • Assistere med månedsluk og rapportering af nøgletal
  • Assistere med bæredygtighedsrapportering
  • Ad-hoc opgaver i økonomi og HR

For at kunne komme i betragtning til jobbet skal du have en af følgende uddannelser.

  • Kombineret erhvervs- og gymnasial uddannelse (EUX Business) - rettet mod kontor
  • Højere Handelsuddannelse (HHX)
  • Handelsskolens grunduddannelse (HG)
  • Gymnasial uddannelse (HTX, STX og HF) - suppleret op med 5 ugers EUS-forløb
  • Hvis du er i tvivl om du er adgangsberettiget, så kontakt din lokale handelsskole.

 

Dine personlige egenskaber

  • Du trives med ansvar under frihed og at skabe din egen hverdag
  • Du er en teamplayer og forstår at spille dine kollegaer gode
  • Du er social og vil gerne dine kollegaer
  • Du er nysgerrig og udviklingsorienteret
  • Du optimerer naturligt i alt, du arbejder med
  • Du er struktureret og lægger vægt på ordentlighed

Løn

Løn følger overenskomsten på området. Derudover tilbydes der sundhedsforsikring, tandforsikring, kantineordning og en aktiv personaleforening.

Lidt om virksomheden

Vi forventer at vækste 50 % om året de næste 2 år. Væksten er baseret på løsninger til den grønne omstilling, og du kommer derfor til at arbejde for en mere bæredygtig verden. Du kommer også til at arbejde i et miljø, hvor faglig stolthed, gennemsigtighed og højt humør er i højsædet.

 

Priess A/S er Danmarks førende leverandør af et bredt spekter af produkter til drikkevand, spildevand, fjernvarme, bredbånd, forsyning mv. Løsningerne kan f.eks. være teknikhuse til digital infrastruktur og transformerstationer til solcelle- og vindmølleparker. Der beskæftiges i dag ca. 230 medarbejdere, og virksomheden er i fortsat, stærk vækst. 

 

Ansøgning

Lyder det som noget for dig og brænder du for at gøre en forskel, så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV på mail: ansogning@priess.dk

Vi kalder løbende til samtaler og stillingen vil blive besat, når vi har fundet den helt rette person.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Niels Brøker på tlf. 30 35 39 28.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PRIESS A/S, Sevelvej, 7830 Vinderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921880

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet