Bliv serviceleder hos Cleansafe A/S med ledelsesansvar og udviklingsmuligheder i Holstebroområdet

dato

Som Serviceleder hos Cleansafe A/S bliver du en del af en succesfuld virksomhed, der er kendt i branchen for sin kompromisløse kvalitet hos vores kunder. Vi har høje ambitioner, arbejder løbende med nye teknologier og uddanner selv vores medarbejdere i høj servicekvalitet.

VI TILBYDER ET SPÆNDENDE JOB MED:

  • ledelsesansvar for 4-5 formænd samt 20-40 timelønnede medarbejdere
  • økonomisk ansvar for 2-3 kunder i fødevarebranchen
  • tæt kundekontakt
  • ansvar for levering af kvalitet til tiden
  • et velfungerende lederteam med masser af sparring
  • rige udviklingsmuligheder i en vækstorienteret virksomhed

Du refererer til vores dygtige driftsleder. Arbejdstiden er aften/nat alle ugens dage dog primært mandag til fredag. Kunderne ligger geografisk placeret i Holstebro området hvilket fordre at du har kørekort og bil.

VI FORVENTER AT DU:

  • har eller har haft ledelsesansvar i tidligere ansættelsesforhold
  • praktisk erfaring fra rengørings-/servicebranchen er en fordel, men ikke et krav
  • er proaktiv, imødekommende, positiv og løsningsorienteret
  • har en anerkendende og motiverende ledelsesstil
  • er kvalitetsbevidst, og kan sikre at efterleve høje kvalitetskrav
  • kan kommunikere på både dansk og engelsk
  • har kørekort og bil

Vi ser frem til at byde dig velkommen på Cleansafe teamet hvor vi, med stolthed, løbende udvikler rengøringsmetoder, procedurer og tekniske systemer hos vores kunder. Vi ved, at vores succes i høj grad skyldes vores kvalitetsbevidste, motiverede og loyale medarbejdere. Det er dem som skaber en forskel hver eneste dag.

Vi har et sikkert og trygt arbejdsmiljø med en velfungerende arbejdsmiljøorganisation, som løbende arbejder med sikkerhedsoptimering og forbedringer.

ER DU FRISTET? 

Send din ansøgning allerede i dag på mail til hr@cleansafe.dk - og du vil høre fra os snarest muligt

Har du spørgsmål til jobbet kontakt da gerne driftschef Claus Petersen på telefon 2611 6662

Der skal ansøges skriftlig pr. email til HR@Cleansafe.dk

VIGTIGT: Mærk emnefeltet i mailen: "Serviceleder Hostebro området"

______________________________________________________________

Oplysningspligt: 

Behandling af persondata ved rekruttering

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A/S.

Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig.

Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A/S, Linvedvej 71, 5260 Odense S., CVR-nr. 26399467, mail: info@cleansafe.dk og tlf. 7020 7000.

I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os.

Når vi modtager din ansøgning

I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret.

Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger/referencer.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat.

Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem.

Vi vurderer ansøgningen

Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r).

Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale

I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat.

Straffeattest

I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest.

Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen.

Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens § 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. 

Opholds- og arbejdstilladelse

Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens § 59, stk. 5.

Opbevaring og sletning

Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 12 måneder. 

Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest.

Dine rettigheder

Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du en række rettigheder.

  • Du har til enhver tid ret til at få indsigt i, hvilke personoplysninger Cleansafe har registreret om dig.
  •  
  • Du har til enhver tid ret til at få berigtiget og opdateret de personoplysninger, som Cleansafe har registreret om dig.
  •  
  • Hvis du anmoder om sletning, slettes alle oplysninger.
  •  
  • Såfremt du gør brug af din ret til indsigt, så skal du sende en underskrevet anmodning herom, der skal indeholde oplysninger om afsendermail på din ansøgning, omtrentlig eller præcis dato for fremsendelse, navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Henvendelse skal ske via persondata@cleansafe.dk. Cleansafe vil så vidt muligt indenfor 1 måned efter modtagelsen af din sende denne til din e-mailadresse.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Klage til Datatilsynet

Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Cleansafe A/S, Lindvedvej, 5260 Odense S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6151392

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet