Bliv operationel indkøber hos Priess i Vinderup og optimer indkøbsflowet

dato

Trives du i en hverdag, hvor effektivitet, struktur og koordinering er nøgleord? Motiveres du af mangeartede opgaver, hvor omdrejningspunktet er disponering til lager kombineret med leverandørkontakt, og sætter du en ære i at følge dine opgaver hele vejen i mål? Så er du muligvis den, vi søger.

Priess søger en operationel indkøber, der gennem sin erfaring kombineret med en positiv og løsningsorienteret adfærd, bidrager til en effektiv daglig disponering og løbende udvikling af indkøbsflowet.

Som indkøber varetager du den operationelle indkøbsfunktion efter, at strategisk indkøb har forhandlet mængder og betingelser.

Dine arbejdsopgaver omhandler således blandt andet:

  • Daglig afsendelse af og opfølgning på indkøbsordrer
  • Sikre, at indkøbsordrer placeres korrekt, nøjagtigt og til rette tid
  • Indtastning af bekræftede datoer og vurdering af evt. afvigelser og ændringer
  • Yde support og koordinere på tværs af interne afdelinger
  • Sikre at leveringer kommer til tiden gennem daglig tæt kontakt til leverandører i ind- og udland
  • Reklamationsbehandling ud mod leverandører
  • Deltagelse i forespørgsler og tilbudsvalidering i tæt samarbejde med strategisk indkøb
  • Stamdatavedligeholdelse og -opdatering i Navision
  • Udvikling af indkøbsprocessen gennem dataanalyser og input fra samarbejdspartnere

Din arbejdsplads er på kontoret i Vinderup, og den fysiske placering tæt på produktion er med til at effektivisere afviklingen af den daglige drift, idet du vil have tæt kontakt til medarbejderne i produktionen. Du får i det hele taget en stor berøringsflade og arbejder tværorganisatorisk. Du får reference til teamlederen for operationelt indkøb.

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har flere års erfaring med operationelt indkøb og kender til indkøbsprocessen fra start til slut
  • Du er vant til at arbejde efter rammer, kontrakter og politikker
  • Du har indkøbserfaring fra produktionsvirksomhed, og ved at du gennem indkøbet er med til at skabe fundamentet for en effektiv produktion
  • Du har erfaring med at spotte forbedringspotentiale i processer og i det faktiske indkøb, og formår at handle på det
  • Du arbejder hjemmevant i IT-systemer, herunder Office pakken. Det er en fordel, hvis du har erfaring med ERP-systemet Navision
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
  • Vi ser gerne, du har et vist kendskab til strategisk indkøb, så du har forståelse for hele indkøbsprocessen

Dine personlige egenskaber:

  • Du arbejder selvstændigt og går proaktivt til værks
  • Du tager ansvar for opgaverne, følger dem helt til dørs, og er opmærksom på deadlines
  • Du har blik for detaljerne, herunder indkøbsordrernes nøjagtighed, og arbejder disciplineret og struktureret
  • Du ser sammenhænge og forstår, hvordan operationelt indkøb kan bidrage på tværs af virksomheden
  • Du trives i en dagligdag med opgaver, der har rutinepræg, men har også lært at håndtere ad-hoc opgaver, skiftende prioriteter og afbrydelser
  • Du bidrager med gode kommunikationsevner, en positiv indstilling og arbejder aktivt for et velfungerende tværgående samarbejde

Priess tilbyder:
Du får en nøglerolle med plads til løbende udvikling. Arbejdsmiljøet er uformelt og med godt kollegaskab og du bliver en del af et miljø, hvor ”det vi siger – er det vi gør”. Fællesskabet prioriteres gennem mange spændende og sjove aktiviteter fra en velfungerende personaleforening. Priess A/S tilbyder kantine- og frugtordning, pensionsordning samt tand- og sundhedsforsikring.

Priess A/S er Danmarks førende leverandør af et bredt spekter af produkter til drikkevand, spildevand, fjernvarme, bredbånd, forsyning mv. Løsningerne kan f.eks. være teknikhuse til digital infrastruktur og transformerstationer til solcelle- og vindmølleparker. Der beskæftiges i dag ca. 250 medarbejdere, og virksomheden er vækstet næsten til det 3 dobbelte i omsætning på 4 år, og er fortsat i vækst. Læs mere på priess.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte PRO&CO, som varetager denne stillingssag for Priess, på tlf. 9660 3200.

Send din ansøgning og dit CV via knappen ”Søg stillingen” herunder til PRO&CO.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Der er ingen ansøgningsfrist. Vi behandler de indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PRO&CO A/S, Lassonsvej, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157474

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet