Accounting Specialist

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- der trives med at få tingene til at stemme. Vil du både i dybden og bredden med dit fag i en spændende fødesvarevirksomhed? Har du lyst til at bidrage til vores økonomi team, og betyder det noget for dig selv at være med til at sætte præg på dine opgaver? Så har vi den helt rette stilling til dig!

Vi er på udkig efter en skarp økonomi assistent med et stort gåpåmod og en opdateret værktøjskasse til vores økonomi team. Du kommer til at rapportere til vores Accounting Manager og bliver en del af det samlede finansteam, der består af dedikerede fagfolk, der glæder sig til at møde dig.

Opgaverne er varierede og dækker en stor del af spektret indenfor regnskabsdiscipliner.

Dit arbejdsområde spænder bredt og dine primære opgaver bliver:

  • Cash Flow styring og rapportering
  • Finansbogføring og omposteringer
  • Løbende afstemninger af bank, kreditor- og balancekonti
  • Moms indberetning og indberetning til myndigheder og Danmarks Statistik
  • Interne og eksterne afregninger
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Klargøring af materiale til revisor i samarbejde med temaet
  • Ad hoc-opgaver – fx. håndtering af firmakreditkort, transaktioner og udlæg
Du har helt grundlæggende en udpræget lyst til arbejdet med bogføring, afstemninger og de øvrige opgaver i en økonomiafdeling. Du finder det motiverende, at jobbet indeholder en bred pallette af økonomi-opgaver og har berøringsflade til mange kolleger og kunder / leverandører.

Selvstændig og proaktiv teamplayer

Du har nogle års erfaring i at arbejde i en økonomiafdeling og en haj til Excel. Har du erfaring med Navision vil det være en fordel men ikke et krav.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at

  • du er kvalitets- og detaljeorienteret og får afsluttet dine opgaver til tiden,
  • du har gode samarbejdsevner og fungerer godt i et team,
  • du er ihærdig, samler løse ender og afslutter dine opgaver,
  • du kommunikerer godt både mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk og
  • du sikrer, at kvalitet og standarder opretholdes.


Vi tilbyder

Et spændende og selvstændigt job i en virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone, åbenhed og tillid. Din primære arbejdsplads er på vores kontor i Vinderup men kan også være i Århus afhængig af din bopæl. Du skal forvente større eller mindre tilstedeværelse begge steder. Det er derfor et krav, at du har kørekort og adgang til bil.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi ansætter så snart vi har den rigtige kandidat, så send din ansøgning og CV ved at klikke på nedenstående link.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Accounting Manager Gitte Hou på telefon 22 92 13 01.

Lær mere om HKScan i denne video: www.youtube.com/watch?v=s6LDJh_0Q9M

Du kan læse mere om HKScan på www.hkscan.com/da/ eller www.rosekylling.dk





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HKScan Denmark A/S, Tværmosevej , 7830 Vinderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998956

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet